20. Prezenty idealne na gwiazdkę.


Po raz kolejny przychodzimy z pomocą tym, którzy nie mają pomysłu na prezent ;) Czas goni, Wigilia już niedługo, a Ty nadal nie masz nawet żadnej wizji, co to może być? Mamy nadzieję, że nasze rady Ci pomogą! :)

Pomysły na prezenty pani Black

1. Coś, co lubi

Uwielbiam robić własnoręczne prezenty, jednak zawsze do nich muszę dodać coś całkiem kupnego. Mam jakieś takie poczucie, że ręczne rzeczy są dodatkami do prezentu i że to jest jednak za mało - choć same materiały zjadają baardzo dużo pieniędzy. Zatem zawsze dokupuję coś, co wiem, że spodoba się panu Black. Może to być np. płyta z muzyką/koncertem.

2. Szkatułka tematyczna

Pomyśl, co Twój ukochany lubi, czym się interesuje (np. jego ulubiony film/serial). Spróbuj w tym samym klimacie stworzyć pudełko, a do jego wnętrza dołączyć różne drobiazgi. Warto wówczas napisać instrukcję wprowadzającą oraz każdą rzecz opatrzyć karteczką z nazwą. Dla lepszego zobrazowania, podam na przykładzie prezentu dla pana Black. 

1. Wymyśliłam, jako że oboje oglądamy The Walking Dead, to pudełko będzie apteczką na wypadek apokalipsy zombie.
2. Nabyłam drewniane pudełeczko w Empiku (mają duży wybór)
3. Pomalowałam całe pudełko (na zewnątrz) czerwoną farbą, by imitowała krew (UWAGA zwykłe plakatówki się wchłaniają w drewno, więc do takiej krwi się nadawały idealnie, ale jakby ktoś chciał pomalować czymś bardziej kryjącym, to lepiej wybrać farbę do drewna) 
4. Znalazłam w sieci obrazki z zakochanymi zombiakami, wydrukowałam i przerysowałam na pudełeczko (przy pomocy kalki)
5. Poprawiłam wzór pisakiem do płyt.
6. Dodałam napisy.

Efekt:




7. Całość pomalowałam lakierem (niestety miałam jedynie lakier bezbarwny do paznokci, ale jakoś dało nim radę ;) )
8. Napisałam instrukcję, którą wsadziłam do środka.
Każda rzecz z pudełka miała swój odpowiednik w instrukcji. 
Opakowanie aspiryny - paczka Skittlesów o smaku niespotykanym w zwykłym sklepie (niebieskie - nie opłacało się, smak był podobny)
Słoiczek naboi - pudełeczko gum do żucia
Karabin maszynowy - długopis z grawerem
Woda utleniona - po prostu wódka w mini wersji ;)
Bandaże - żelek z typu długich i szerokich, zawinięty jak bandaż
Czekolada - to pozostało takie samo ;P
9. Jak już wspomniałam w punkcie pierwszym, nie mogłabym tylko tego dać ;) Więc tematycznie dokupiłam grę Atak Zombie :)
10. Wszystko wpakowałam do wielkiego kartonu, a resztę miejsca zapełniłam prostopadłościanami origami z cukierkami wewnątrz (był to prezent urodzinowy, więc postarałam się, by było ich tyle, co lat solenizanta - nie sugerować się zdjęciem, bo pod spodem też są ukryte ;) )

3. Gra planszowa

Nie mówię tu jednak o pójściu do sklepu i zakupie jednej z wielu. To by było za proste. W prezentach chodzi o starania, by druga osoba wiedziała, że jest dla nas ważna. Pamiętajmy, że czas jest czymś najcenniejszym.
Tak więc do dzieła. Wymyśl, na czym ma gra polegać i jakie będą zasady. Następnie weź kartkę i spróbuj narysować pomniejszoną wersję planszy, wszystko odpowiednio na niej rozstaw. Jeżeli nie masz pomysłu, bądź Ci nie idzie, to możesz skorzystać ze ściągi w postaci znanej Ci planszówki. Gdy już plan będzie narysowany, wciel go w życie - stwórz planszę (polecam tworzyć na kartonie, żeby była ona trwalsza). Kombinuj, ozdabiaj wedle uznania. Pamiętaj również o stworzeniu pionków oraz reguł gry rozpisanych na kartce.


4. Erotyczne gadżety

Dobrym pomysłem na prezent są też gadżety erotyczne. Co to będzie, zależy już od Waszych upodobań. Może to być żel intymny, gra dla par, kajdanki, pejczyk, huśtawka... Możliwości jest mnóstwo i nie sposób je wszystkie wymienić ;) 


5. Grawer

Rzeczy z grawerem są wspaniałym pomysłem na prezent. Są trwałe, eleganckie i przydatne. Co to będzie, zależy już od Ciebie. Przypatrz się, czego potrzebuje Twój mężczyzna. Może to będzie coś z biżuterii (np. bransoleta z blaszką, na której będzie wygrawerowany napis), może zapalniczka, może pudełko na drobiazgi/dokumenty/ klucze, może długopis/pióro, może portfel? Jest bardzo dużo opcji, a na wielu aukcjach jest dodawany grawer gratis do zakupionego przedmiotu. Wystarczy poszukać i znaleźć coś odpowiedniego. ;)   



Pomysły na prezenty pana Black



1. Czekoladowe ciasteczka ze Shreka

Kto powiedział, że tylko kobieta może upiec coś dla swojego chłopaka? Pieczenie nie jest trudne, jest przy tym mnóstwo zabawy, a gdy efekt końcowy jest dobry, to satysfakcja gwarantowana ;) 
Pamiętacie postać o imieniu Ciastek? To jego najbardziej wyróżniające się teksty:
"Nie! Tylko nie guziczki! Tylko nie moje lukrowane guziczki!"
 ***
"Żwirek kręci z Muchomorkiem!"
No ale co do wyróżniania, to niewielka jest różnica pomiędzy nim, a zwykłymi foremkami w kształcie ludzików. Nie będzie więc żadnego problemu, by go wykroić. Dalej wystarczy tylko odpowiednio go ozdobić już po wyjęciu z pieca i gotowe! ;) 
Ciężkie to nie jest, a mina na twarzy ukochanej, gdy zobaczy dużo Ciastek (Ciastków?) ze Shreka, będzie bezcenna! Na pewno jej się to spodoba i z przyjemnością zje wszystkie ;)

2. Balsam do ciała prosto z mydlarni

Niektóre kobiety lubią takie rzeczy. Zapach takiego balsamu jest wspaniały i roznosi się po całym pomieszczeniu. Twoja kobieta będzie w niebie, gdy dostanie prawdziwy balsam z mydlarni, a nie jakiś z promocji w supermarkecie. Zazwyczaj są one tworzone z naturalnych składników, które mają pozytywne działanie na skórę. Jednak zanim podarujesz dziewczynie coś takiego, popatrz, czy nie ma przypadkiem już kilku niezużytych balsamów na swojej półce ;)

3. Jadalna Bielizna

Słodki prezent, który może wprowadzić odrobinę pikanterii do łóżka. Jeżeli dasz swojej dziewczynie taki prezent, to z pewnością przy najbliższej okazji go ubierze. Wbrew pozorom, nie jest to prezent na raz. Ciężko by było zjeść wszystkie cukierki za pierwszym podejściem, jest ich za dużo. Ubieranie coraz bardziej skąpej bielizny może być również coraz bardziej podniecające ;)

4. Elegancki wibrator

Niezwykle przydatny prezent. Jeżeli masz niewyżytą dziewczynę, a Ciebie często nie ma przy niej, to będzie to prezent idealny. Może się on również przydać do wspólnych igraszek w łóżku - no chyba, że Twoja kobieta woli czuć w środku Ciebie, a nie coś sztucznego. ;)

5. Puzzle z ukrytą wiadomością

Możesz zamówić, bądź wykonać puzzle. Jeżeli nie jesteś uzdolniony manualnie, albo nie masz czasu, to wystarczy, że wybierzesz coś ze sklepu. Są różne możliwości. Możesz np. kupić zwykłe puzzle, złożyć je i z tyłu napisać ukrytą wiadomość - dowie się, co masz jej do przekazania, gdy złoży całe puzzle ;)
Jest też inna opcja - zamówić puzzle z Waszym własnym zdjęciem, albo jakimś tekstem. Wówczas sam możesz zaprojektować, jak ma wyglądać obrazek i co ma się na nim znaleźć, więc wystarczy, że ukryjesz gdzieś w tle wiadomość do ukochanej i gotowe. ;)



Co myślicie o naszych pomysłach? Coś Wam się podoba, z czegoś skorzystacie? A może macie własne interesujące pomysły, którymi chcecie się podzielić? Czekamy na Wasze komentarze :)


UWAGA!
Prawdopodobnie nastąpi teraz przerwa w publikowaniu przez nas kolejnych notek. Powyższa była ostatnią, jaką mieliśmy już wcześniej przygotowaną, dlatego postanowiliśmy już jej nie zmarnować i opublikować. Gdy tylko wrócę do świata żywych, a pan Black już nie będzie zajęty ciągłym pocieszaniem mnie, to wrócimy do Was. Wierzcie mi, jest na co czekać - tematy już mamy od dawna wymyślone, a i ciągle przychodzą nam do głowy nowe pomysły.
To samo tyczy się blogów, które zawsze chętnie czytam i komentuję - po przerwie na pewno nadrobię wszystkie nieprzeczytane posty, teraz jednak nie jestem w stanie - wybaczcie.